.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام جالب مدیر کل انتقال خون مازندران
کاهش ذخیره خون در مازندران سبب شد مدیر کل انتقال خون استان شماره تلفن همراه خود را برای اعزام گروه‌های سیار خونگیری اعلام کند.
اقدام جالب مدیر کل انتقال خون مازندران

به گزارش شمال نیوز ، عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در استان با توجه به کاهش مراجعات به ۳.۵ روز رسیده بود که نگران کننده است.

او افزود: با همراهی مردم و رسانه‌ها ذخایر خونی استان اکنون به ۶.۵ روز رسیده است که با فعال شدن تیم‌های خونگیری انتظار داریم به ۱۰ روز برسد.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام شماره همراه خود برای هماهنگی برای اهدای خون، گفت: مردم هر روستا یا محلات با جمعیت بالا برای هماهنگی در خصوص حضور تیم‌های سیار خونگیری با شماره همراه بنده ۰۹۱۱۱۱۲۵۰۸۵ تماس بگیرند.

محمدی‌فیروزجایی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف خون و فرآورده‌های خونی در استان در اسفندماه است، افزود: تعداد بالای بیماران خاص، فعال شدن بخش جراحی‌ها، تصادفات و سایر نیاز‌های خونی در ماه‌های پایان سال افزایش می‌یابد

او ادامه داد: افراد ۱۸ تا ۶۵ سال با توجه به کمبود گروه‌های خونی بخصوص گروه‌های منفی می‌توانند به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه کنند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.639 seconds.